Het jeans en casual merk

OVER LIU JO

Liu Jo werd geboren als een kleine textielindustrie en ontwikkelde zich in het midden van de jaren negentig tot een groots Italiaans merk van pret-a-porter mode.Het bedrijf heeft nu 130 boetieks in Italië en 110 winkels over de hele wereld in Europa en Azië, waar het merk wordt gedistribueerd door het bedrijf Liu Jo Asia Pacific.

In de volgende vijf jaar breidde Liu Jo zijn producties uit met een accessoire-collectie juwelen en horloges, een babycollectie voor kleine meisjes, een collectie ondergoed en strandkleding en een homewear. Sinds 2008 heeft Liu Jo zijn eigen schoenencollectie.De collectie-advertentiecampagne Lente-zomer 2011 bevat het model Kate Moss.

In 2012 opende Liu Jo een Flagship-winkel van 350 vierkante meter in Milaan. De winkel is gerealiseerd door de Italiaanse contractgroep L & S.

In 2013 tekende Liu Jo een licentieovereenkomst met de eyecard van Marchon om brillen te vervaardigen.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »